Hep hep. Eli tämä ois meikäläisen eka raapustus tänne muiden vuodattajien joukkoon. Pitää vissii esitellä itteni eka ennen kuin annan kynän(näppiksen) laulaa. Eli mua vituttaa tyhmät ihmiset. Noni nyt sitte itte asiaan.

Tosiaan niinku otsikosta saattaa päätellä, tää seuraava sepostus on valitettavasti kuultu junassa. Sovitaan että keskustelun osapuolen nimi on Lissu koska en kehannut kysyä hänen nimeään. Tuskin haitannee ketään.

Lissu on apouttiarallaa 20v nuori naisen alku, jonka vanhemmilta on jääny jälkiabortti tekemättä. Lissu puhuu ilmeisesti jonkun naispuolisen kaverinsa kanssa puhelimeen poikaystävästään(toivottavasti entisestä). Harmittaa etten päässy kuulemaan mitä sen kaveri vastaili siellä puhelimen toisella puolen, mutta varmaan jotain vitun fiksua.

Lissu: Siis mä en niinQ tiä et voinx mä olla enää Maken kaa?! Se vei mut syndeillä(ilmeisesti syntymäpäivillä) syömään ja leffaan.

Tässä vaiheessa korvani kääntyivät 160 astetta takaoikealle kuuntelemaan käytyä puhelinkeskustelua.

Lissu: Ni siis voixsää kuvitella et se ei ostanu mulle niinQ mitään korua tai vastaavaa. Nyt kyllä laski mun pisteet Makea kohtaan.

Vittu naiset. Sehän on tasan tarkkaan niin että jos mies ees muistaa sitä päivää ku oot kömpiny perseestä ulos päivänvaloon ni saisit kyllä ihan vaan kiittää häntä siitä. Ei sillon piä mennä soittelee kaverille että kun Make on vieny pelkästään syömään ja leffaan. Ny järki käteen ja junan alle SAATANA!

 

p.s. Vittu sä Make oot varmaa paska jätkä.